Skratt!!!

 
Tjingeling....har inte skrivit på ett tag men nu är jag redo igen... :)
Har haft en period av lite ömsom vin och ömsom vatten men WTF..
sånt händer...även den bästa ;)
Så nu ska jag bara chilla och vara ...inte låta bad feelings förfölja mig.
använda min humor att få upp humöret igen på topp...eller i varje fall 
i den nivå jag normalt ligger på ;)...
 
en sak jag iallafall har börjat med det är nedräkningen till sommaren...
kan behövas för att hålla humöret på topp i detta sabla skitväder..
saknar mitt spanien så oerhört mycket...ska bli asskönt att åka tillbaka
i sommar och bara koppla av från allt :)
Nu blir det till att krypa till sängs å få lite sömn i ögonen..ny dag imorgon
och ny jobbdag...
 
men till nästa gång...ha det gött å var rädda om varandra där ute ;)

Kommentera här: