Frånvarande!!!!

Tjooo!
 
Tillbaka, har inte skrivit på flera månader...fullt upp med livet som tagit en massa energi.
Får bli lite bättre nu... ;) så vad har hänt?
Allt som livet erbjuder...jobb som bara blir stressigare ju närmre sommaren kommer...det
ska avslutas en massa ...
Träffat och avslutat relationer både bra och dåliga men det är så livet är...det är bara så himla 
svårt när det ska avslutas...man är inte på topp känslomässigt...en del skriver av sig i terapi,
men sån är inte jag ...jag bara stänger ner på gott eller ont.
 Ser iallafall fram emot sommar och semester....ska försöka lägg energi och tid på det som är 
av värde och inte slösa denna sommaren på fel person/personer...jag vet, lättare sagt än gjort.
Får se var dessa nya möten som jag har i min bakficka leder till " but so far so good " ;)
 
Har oxå börjat lägga manken till och börjat träna...försöka komma i någorlunda bra form,
så bra som möjligt men det känns bra för tillfället....ska försöka få bort 10 kg eller mer...
får se hur det går ...om man har ett sjujävlar i namma i sig...hehehe...brukar kunna 
vara envis när det gäller .
Så nya inestället för mig blir 24-7 numera....cykel,gåband och vikterna används slösaktigt 
av mig ....hoppas hoppas att detta kan bli vägen till mitt nya JAG... ;)
 
uppdatering följer...om jag nu inte glömmer bort att skriva ner mina bravader i och utanför gymet.
 
Ha det gott där ute....stay safe....å ta hand om er ;) <3

Kommentera här: