SNÖÖÖÖÖ!!!

Ja så kom då den förbaskade snön...vill inte ha det...kan det inte dyka upp till jul 
och nyår behöver den inte komma alls...visst det är inte mycket men det lilla räcker
för att man ska vilja gå i ide :)...vinter är absolut inte min årstid.
Och jag är så sabla trött på alla kläder man måste ha på sig...tröjor,vantar,halsdukar 
och tjockjackor... :(
Nä..jag ser verkligen fram emot våren ...och hoppas på att det blir en lång och skön vår 
innan sommaren ( som oxå får bli lång och skön) kommer ;)
 
Men slutsnackat om vädret hehehe...sitter och slötittar på sportgalan...en del väntade 
pristagare...en del oväntade (som Stenson-golfaren) fattar inte den sportens charm,men 
så är jag ju en fottbollsnörd hehehe och vi vill ha lite större boll att glo på ;)...
BTW...var det ju en självklarhet att Zlatan (favorit) fick pris för årets mål i europa ..
fanns inget annat att välja på ...inte ens Messi eller Ronaldo gjort något supersnyggt 
under året :)
 
Nä nu kallar kudden på mig snart...ska upp tidigt imorgon...phuuu ...men det 
e bara att gilla läget,det blir tidig hemgång iallafall ;)
 
så ha en bra kväll...och var rädd om varandra ;)
 
 

Kommentera här: