Mandy!!!!

WHAT MAKES YOU FEEL ALIVE,
WHAT MAKES YOU GIGGLE,
WHAT MAKES YOUR HEART SING...
DO MORE OF THOSE THINGS IN 2014...
 
Mandy Hale
 
Hitta dessa ord och som fick mig till att fundera...och 
precis detta ska jag faktiskt göra under 2014...inget och ingen 
ska få mig att känna mig liten och obetydlig.
Jag ska se till att 2014 blir ett kul och roligt år i mitt liv...
har haft nog av tuffa år och motgångar...speciellt känslomässiga
bakslag och oärlighet...
Ska leva fullt ut och bara ha roligt...
Göra sånt som får mig att må bra...sen om det blir felsteg får man bara 
skaka dom av sig och gå vidare...och inte gräva ner sig...
 
ser med försiktighet fram mot de närmsta veckorna vad som händer ;)
 
Nu ska jag iallafall avsluta söndagen med lite skön musik och chill....
ny dag imorgon...nya tag....:))
 
Ha det gott därute...och var rädda om varandra ;)

Kommentera här: