Down!!!

Malmö by night...lyser upp stan,synd det inte lyser hos mig.
har varit lite nere så därför har jag inte skrivit något på två 
dagar,kan hända den bäste...
Har faktiskt tagit mig en funderare på det här med att vara 
översocial på nätet..och då menar jag fb och instagram.
Börjar faktiskt tröttna på hela skiten....det är så himla " fake"
alla som ska "lika" och "messa" hela tiden dessa jäkla " smileys"
När man sen är i en period då man inte svarar tillbaka på dessa
smileys så passar det inte att finnas där som ett bollplank...!!!
Fb-friends my ass...det är inga " vänner"...det passar bara när man 
ligger på deras låga nivå...och när DE mår skit ska JAG vara där 
för dom...nä fan det är slut med det ...och passar inte jag när jag
mår skit och är deppig...ja då får jag väl vara en BITCH då.
Det sägs ju " what does'nt kill you makes you stronger"..det stämmer,
har än sålänge kunnat resa mig och komma tillbaka varje gång
jag stötter på hinder och mår skit...
Motgångar hör till livet sägs det,men det har varit lite för många av
den varan de sista 2 åren...nu får det vara slut ..Tack...
 
till nästa gång...var rädda om varandra och peppa varandra istället ;)

Kommentera här: